דוד ביטן ואמסלם / Zayn Blog: דוד ביטן ודוד אמסלם - החגיגה של ביטן ואמסלם בוועדת הפנים. - welcome to the blog

Kamis, 08 Juli 2021

דוד ביטן ואמסלם / Zayn Blog: דוד ביטן ודוד אמסלם - החגיגה של ביטן ואמסלם בוועדת הפנים.

דוד ביטן ואמסלם / Zayn Blog: דוד ביטן ודוד אמסלם - החגיגה של ביטן ואמסלם בוועדת הפנים.. ביטן ואמסלם הם רק קבלני ביצוע בשטח. לדבריו, מה שקורה כאן זה דבר חמור מאוד. אחד ממארגני ההפגנות בפת התייחס לשלטים המשווים בין חכ מהליכוד לקופים: מה שקורה לשמאל כיום, זה. יור ועדת הפנים חכ דוד אמסלם (הליכוד) אמר כי הבוקר (ראשון) זימונו של יור הקואליציה דוד ביטן לחקירה הוא ניסיון לפגוע בתהליך חקיקת החוק להשתקת המשטרה.

ביטן, קיש ואמסלם העבירו סכומים גדולים. ביטן ואמסלם הם מרוקאים שאמורים לנהל בסטה בשוק' יור ועדת הפנים, חבר הכנסת דודי אמסלם, השיב למתקפות האחרונות נגדו ונגד חבר הכנסת דוד ביטן, ואומר כי השמאל מלא בגזענות ומבחינת השמאל הוא וביטן שני מרוקאים חסרי השכלה אחד ממארגני ההפגנות בפת התייחס לשלטים המשווים בין חכ מהליכוד לקופים: אין להם השכלה ומי הם בכלל שיחוקקו חוקים? הפרקליטות והמשטרה באים בטענות לנתניהו בגלל שמפניה זולה ואדון ביטן ואמסלם

גלובס זירת העסקים של ישראל
גלובס זירת העסקים של ישראל from images.globes.co.il
בתום דיוני התקציב בוועדה, ולפני ההצבעה על התקציב במליאה, העומד בראש הוועדה דודי אמסלם ארגן חגיגה עם ארבעה סירים שכללו ארבעה סוגי. המזרח התיכון הוא עדות חיה ומדממת לכך. בעבור השמאל, ביטן ואמסלם, הם שני מרוקאים שבכלל אמורים לנהל בסטה בשוק. תמונת ביטן ואמסלם ליד קופים: להתלונן על ביטן ואמסלם זה כמו להתמקד בחיילים פשוטים של משפחת פשע מאורגן במקום ללכת על ראש המאפיה. יור הקואליציה, חכ דוד ביטן (ליכוד), ויור ועדת הפנים, חכ דודי אמסלם (ליכוד), מציעים לשנות את פקודת העיריות, המסמיכה את. יש עתיד מציעה בזאת לבני בגין את המקום שלנו. הם מביטים במדינות המוצא שלהם ואומרים לעצמם:

ביטן, רגב ואמסלם הם בעצם ערבים, עם מנטליות ערבית, שאינה מצטיינת בחיבה לדמוקרטיה.

ביטן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ובין היתר נטען כי קיבל שוחד בתמורה לקידום. חכ דוד ביטן הסביר הבוקר מדוע החליף את חכ בני בגין בזמן ההצבעה בוועדת הפנים על חוק ההמלצות: לאחר שבמהלך הפגנה שנערכה במוצש האחרון בפתח תקווה, התנוסס שלט גזעני במיוחד שהשווה את חברי הכנסת דוד ביטן ודודי אמסלם לקופים מסוג קפוצ'ין. אחד ממארגני ההפגנות בפת התייחס לשלטים המשווים בין חכ מהליכוד לקופים: כשחכ דוד ביטן (הליכוד) התמנה ביוני אשתקד לתפקיד יור ועדת הכנסת, אחד התפקידים החשובים במשכן, היו רבים שזקפו גבה ותהו מדוע נתניהו נותן יד למינוי של חבר כנסת טירון ואלמוני יחסית לתפקיד בכיר כל כך, כבר בקדנציה הראשונה שלו. הם לא נבחרו לייצג את השמאל, והם מקדמים במרץ את האינטרס הנוכחי של מפלגתם. ביטן, רגב ואמסלם הם בעצם ערבים, עם מנטליות ערבית, שאינה מצטיינת בחיבה לדמוקרטיה. לדבריו, מה שקורה כאן זה דבר חמור מאוד. אין להם השכלה ומי הם בכלל שיחוקקו חוקים? מסתבר שגם מהצד של הקופים לא אהבו את ההשוואה לחכים ביטן ואמסלם. אחד מהם הניף שלט עם תמונות החכים לצד קופים. אני נגעל מזה כמו שאני נגעל משפטל. בתום דיוני התקציב בוועדה, ולפני ההצבעה על התקציב במליאה, העומד בראש הוועדה דודי אמסלם ארגן חגיגה עם ארבעה סירים שכללו ארבעה סוגי.

הפרקליטות והמשטרה באים בטענות לנתניהו בגלל שמפניה זולה ואדון ביטן ואמסלם ביטן ואמסלם, קידמו את חוק ההמלצות, שמטרתו למנוע מהמשטרה להגיש את המלצותיה. ביטן ואמסלם הם רק קבלני ביצוע בשטח. המזרח התיכון הוא עדות חיה ומדממת לכך. יור ועדת הפנים חכ דוד אמסלם (הליכוד) אמר כי הבוקר (ראשון) זימונו של יור הקואליציה דוד ביטן לחקירה הוא ניסיון לפגוע בתהליך חקיקת החוק להשתקת המשטרה.

החגיגות של דוד ביטן ואמסלם בכנסת -וויסקי ודגים
החגיגות של דוד ביטן ואמסלם בכנסת -וויסקי ודגים from images.globes.co.il
ביטן ואמסלם, צילי וגילי של הפוליטיקה הישראלית, ברגע ששימש השראה מבורכת לארץ נהדרת וגם רמז על הבאות, כי בהחלט אפשר להחליף את ביטן באמסלם מבלי שמשהו ייגרע מן הלהט, הווליום או שפת הגוף. יש עתיד מציעה בזאת לבני בגין את המקום שלנו. אני מצפה מהשרים ומהחכים להגיע מי שלא יבוא ולא יעמוד בקו החזית תהיה לו בעיה בקרב המתפקדים בזמן הבחירות הבא. ביטן ואמסלם לא קופים, אלא רחפנים שנתניהו מפריח מבלפור. להקל בחיוב האישי על נבחרים ועובדים ברשויות המקומיות. החגיגה של ביטן ואמסלם בוועדת הפנים. כשחכ דוד ביטן (הליכוד) התמנה ביוני אשתקד לתפקיד יור ועדת הכנסת, אחד התפקידים החשובים במשכן, היו רבים שזקפו גבה ותהו מדוע נתניהו נותן יד למינוי של חבר כנסת טירון ואלמוני יחסית לתפקיד בכיר כל כך, כבר בקדנציה הראשונה שלו. חיוב אישי בעיריות רק בכוונה לגרום נזק בכיר טוען:

ביטן ואמסלם הם רק קבלני ביצוע בשטח.

לא אמרתי מה אעשה בהצבעה, אבל דוד הוא המצליף שצריך לדאוג שיהיה רוב. להתלונן על ביטן ואמסלם זה כמו להתמקד בחיילים פשוטים של משפחת פשע מאורגן במקום ללכת על ראש המאפיה. ביטן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ובין היתר נטען כי קיבל שוחד בתמורה לקידום. בעבור השמאל, ביטן ואמסלם, הם שני מרוקאים שבכלל אמורים לנהל בסטה בשוק. אם הדודאים ביטן ואמסלם יצליחו להשחית את החוק עם התיקון שלהם, גפסו לא ישלם את הנזק. ביטן ואמסלם לא פועלים בשמו בכל דבר ועניין בשיחה עם וואלה! ביטן ואמסלם, צילי וגילי של הפוליטיקה הישראלית, ברגע ששימש השראה מבורכת לארץ נהדרת וגם רמז על הבאות, כי בהחלט אפשר להחליף את ביטן באמסלם מבלי שמשהו ייגרע מן הלהט, הווליום או שפת הגוף. אם נגוסה ואמסלם לא יתעשתו יהיו בחירות באוקטובר הקרוב לגבי. ביטן ואמסלם, קידמו את חוק ההמלצות, שמטרתו למנוע מהמשטרה להגיש את המלצותיה. לא תאמינו אבל בכנסת ישראל דוד ביטן ואמסלם חוגגים עם ויסקי ודגים חריפים ,זתים ובורקסים. ביטן ואמסלם לא קופים, אלא רחפנים שנתניהו מפריח מבלפור. הם לא נבחרו לייצג את השמאל, והם מקדמים במרץ את האינטרס הנוכחי של מפלגתם. אני מצפה מהשרים ומהחכים להגיע מי שלא יבוא ולא יעמוד בקו החזית תהיה לו בעיה בקרב המתפקדים בזמן הבחירות הבא.

מסתבר שגם מהצד של הקופים לא אהבו את ההשוואה לחכים ביטן ואמסלם. ביטן, קיש ואמסלם העבירו סכומים גדולים. לדבריו, מה שקורה כאן זה דבר חמור מאוד. יש עתיד מציעה בזאת לבני בגין את המקום שלנו. אם נגוסה ואמסלם לא יתעשתו יהיו בחירות באוקטובר הקרוב לגבי.

הפגנה בהרצליה נגד שחיתות הימין בעת ביקור שרים וחכ"ים ...
הפגנה בהרצליה נגד שחיתות הימין בעת ביקור שרים וחכ"ים ... from maki.org.il
בשלט שהניף אחד המפגינים מוצגים חברי הכנסת דוד ביטן ודודי אמסלם (הליכוד) לצד שני קופים שמצולמים בתנוחה דומה. אחד מהם הניף שלט עם תמונות החכים לצד קופים. בצל החקירות בחשד לשחיתות בעיריית ראשון לציון, ביקש היום (ד') חכ דוד ביטן מראש הממשלה בנימין נתניהו לשחרר אותו מתפקידו כיור הקואליציה. עכשיו, כשההסתבכויות של ביטן מאיימות לפרק את הצמד, הכנו חקירה קצרה שתעזור לכם לבחור צד. אחד ממארגני ההפגנות בפת התייחס לשלטים המשווים בין חכ מהליכוד לקופים: ביטן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ובין היתר נטען כי קיבל שוחד בתמורה לקידום. המזרח התיכון הוא עדות חיה ומדממת לכך. כשחכ דוד ביטן (הליכוד) התמנה ביוני אשתקד לתפקיד יור ועדת הכנסת, אחד התפקידים החשובים במשכן, היו רבים שזקפו גבה ותהו מדוע נתניהו נותן יד למינוי של חבר כנסת טירון ואלמוני יחסית לתפקיד בכיר כל כך, כבר בקדנציה הראשונה שלו.

להקל בחיוב האישי על נבחרים ועובדים ברשויות המקומיות.

השמאל העלה את רף האלימות. יור הקואליציה, חכ דוד ביטן (ליכוד), ויור ועדת הפנים, חכ דודי אמסלם (ליכוד), מציעים לשנות את פקודת העיריות, המסמיכה את. כשחכ דוד ביטן (הליכוד) התמנה ביוני אשתקד לתפקיד יור ועדת הכנסת, אחד התפקידים החשובים במשכן, היו רבים שזקפו גבה ותהו מדוע נתניהו נותן יד למינוי של חבר כנסת טירון ואלמוני יחסית לתפקיד בכיר כל כך, כבר בקדנציה הראשונה שלו. חכ דוד ביטן השקוע עד צוואר בפרשיית החשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון פרש מתפקידו כיושב ראש הקואליציה; ביטן ואמסלם, צילי וגילי של הפוליטיקה הישראלית, ברגע ששימש השראה מבורכת לארץ נהדרת וגם רמז על הבאות, כי בהחלט אפשר להחליף את ביטן באמסלם מבלי שמשהו ייגרע מן הלהט, הווליום או שפת הגוף. ביטן ואמסלם, קידמו את חוק ההמלצות, שמטרתו למנוע מהמשטרה להגיש את המלצותיה. יור ועדת הפנים חכ דוד אמסלם (הליכוד) אמר כי הבוקר (ראשון) זימונו של יור הקואליציה דוד ביטן לחקירה הוא ניסיון לפגוע בתהליך חקיקת החוק להשתקת המשטרה. יור ועדת הכנסת, יואב קיש, מהליכוד קיבל 32 מיליון, ויור ועדת הפנים, דודי אמסלם, קיבל 20 מיליון. יש עתיד מציעה בזאת לבני בגין את המקום שלנו. להקל בחיוב האישי על נבחרים ועובדים ברשויות המקומיות. אחד מהם הניף שלט עם תמונות החכים לצד קופים. לאחר שבמהלך הפגנה שנערכה במוצש האחרון בפתח תקווה, התנוסס שלט גזעני במיוחד שהשווה את חברי הכנסת דוד ביטן ודודי אמסלם לקופים מסוג קפוצ'ין. מסתבר שגם מהצד של הקופים לא אהבו את ההשוואה לחכים ביטן ואמסלם.

אני נגעל מזה כמו שאני נגעל משפטל דוד ביטן. חכ דוד ביטן (הליכוד) על הקרעים בקואליציה:

Share with your friends